fbpx

iwona detoksRównowaga organizmu to zdrowie

Styl życia w zgodzie z naturą może zapobiec powstawaniu wielu chorób. Pojawiają się one, gdy organizm próbuje zneutralizować i wyeliminować nagromadzone szkodliwe substancje i płyny. Brak aktywności fizycznej, stres i szybkie tempo życia to tylko kilka czynników powodujących, że w naszym ciele zaczyna dominować odczyn kwaśny. Ciało jest stale zaangażowane w proces samoodnowy. Kryzys toksyczności odzwierciedla akumulację zbyt wielu kwaśnych związków co owocuje chorobą.

Jeżeli jesteś ciągle zmęczona/y, nie możesz pozbyć się zbędnych kilogramów, stan włosów i paznokci uległ pogorszeniu, często łapiesz przeziębienie, bolą cię mięśnie i kości, a może cierpisz na osteoporozę? Skóra jest pozbawiona blasku, pojawiają się wypryski etc. To wszystko może wskazywać na przewlekłe zakwaszenie organizmu.

Przy zakwaszeniu organizm traci bardzo dużo energii, aby z trudem utrzymać prawidłowe ph krwi. Równowaga organizmu zostaje poważnie zachwiana. Podstawowym krokiem ma drodze ku przywróceniu równowagi kwasowo-zasadowej jest zmiana złych nawyków żywieniowych oraz odpowiednie nawodnienie organizmu. Jeżeli jesteś gotowa na zmianę, to zacznij to robić z nami.
Kurs wyjazdowy „Oczyszczanie wątroby z jogą” może być początkiem twojego nowego życia.

Czytaj więcej...

Zestaw ćwiczeń jogi pomocny do rozluźnienia dołu pleców

Proszę cały czas spokojnie oddychać, twarz miękka.

  1. Leżenie na plecach z łydkami na krześle – dla rozluźnienia dołu pleców, pomocne przy ostrym bólu. 5-10 min.fot1
  2. Leżąc na plecach przyciąganie rękami zgiętej nogi, można użyć paska do przedłużenia rąk, gdy podnosi się głowa z podłogi. Zgięta górna noga pasywna, dolna wyprostowana, tzw. mocne udo, zamknięta rzepka kolanowa. Powtórzyć na drugą stronę. Czas wykonywania: 30s – 2 min na stronę.fot2
  3. Jak w pkt 2 , ale pasek jest założony w taki sposób, że łączy stopę dolnej wyprostowanej nogi i pachwinę górnej zgiętej.fot3
  4. Igła zewnętrzną prawą kostkę kładziemy na udzie przy kolanie lewej nogi i łapiemy rękami (lub z paskiem) za lewe kolano (jedna prawa rękę wkładamy pomiędzy nogami). Robimy na obie strony po 1-2 min.fot4 1

    fot4 2

  5. Leżąc na plecach zgiętą prawą nogę wychylamy w lewo – powstaję skręt tułowia. Robimy na obie strony po 1-2 min. fot5
  6. Leżąc na plechach przyciągamy obydwa kolana rękami.fot 6